Atenţie!

A se citi numai în caz de plictiseală acută.

miercuri, 9 februarie 2011

blog furious4you

blogul meu, dragi prieteni, după cum v`aţi obişnuit, se citeşte în caz de plictiseală acută.
pentru cei care au intenţia de a se trata de plictiseală, recomand http://furios4you.wordpress.com .

acum, fie că vă întrebaţi sau nu "de ce?" v`aş recomanda un alt blog decât al meu, motivele ar fi următoarele:

> e uşor de citit, cu o interfaţă care flirtează pur şi simplu cu voi, până la stadiul de "fute`mă, că`i simplu!" (asta e de bine, băi.)
> autorul scrie regulat şi bine (adicătelea e muuult mai interesat de blogul său decât sunt eu de al meu)
> culoarea, stilul sunt chiar ok, simple şi totuşi încărcate de emoţie (pe asta o dau mai artistic, aşa..)
> articolele sale acoperă arii de interese foarte largi (aş putea să vă dau exemple, dar aţi putea şi voi la fel de simplu să intraţi direct: http://furios4you.wordpress.com)
> e un om bun, vă gâdilă cu informaţie. râdeţi, bă.

sugestii pentru el nu am.
din partea mea mult spor la scris şi cât mai mulţi vizitatori!

şi acum, că aţi terminat şi voi de citit ăst articol, you can go back to being a vegetable.
punct.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu